Jag vill bara till min drömvärld

ännu en avklarad måndag.. sjukt jobbigt att gå till 5, och helst att ha samhälls sista lektionen, de är ju den som är den värsta + NK:n ! Aja de har varit en grymt jobbig dag iallafall fast att vi inte gjorde nå på MDK:n eller hade någon livskunskaps lektion.  Men roligaste var ju nästan på NK:n när Lena nästan höll på att bryta ihop hahaha fyfan ser de framför mig än!  De var nära att krockodil tårarna skulle komma fram hahaha ! söt hon är !. orkar itne berätta varför hon höll på bryta ihop för de är typ jobbigt. Men de var iallafall en rolig uppplevelse (y). aja sen har de inte hänt så mkt mer. Det bästa som finns är verkligen när man kommer hem från skolan att bara lägga sig i sängen med datan !  aja slutpratat om de. För tillfället är jag jävligt lesss, nej men är de ovanligt? åh är typ depprimerad.......... VARFÖR ?! .fkuhökuaehtukgnrikfjfmälrigjadöhngflödfkgjn. orkar inte sitta här blir ändå inget  intressant skrivet. fitthora ! jdösguhöadgjfldöjgfskgfmvl så less så jag skulle kunna börja gråta..........


Kommentarer
Postat av: Lena

Det var ju kul att mitt "ihopbrytande" var en rolig upplevelse för dig Sara! haha!

Och du ska inte vara deppig min lille sötnöt. Jag ska allt ta med Peace-märken åt dig imorgon, Då blir allt bra^^

Älskar dig Gums!<3

2008-11-17 @ 22:08:55
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0