jag vet ingenting längre....

Dagen har varit låååååååååång lång dag :s... först skola, fast vi hade ju ingen vanlig skola eftersom de är MR-dagarna. Så när vi kom till skolan började allla med att svara på massa jävla frågor, sen hade vi ingenting att göra i typ 1 och en halv timme.  Sen så berättade Hans att våran fotouppgift blir att fotografera då föreläsningar. Jag och Lena delade då kamera. Föreläsningarna var de tråkigaste jag någonsin varit med om under hela mitt liv helt seriöst, före första så fattade jag ingenting före andra vem fan bryr sig? före tredje så gjorde de en bara trött , höll fan på somna :s  usch jätte jobbigt! Har skrattat otroligt mycket idag ojoj :). Förlåt Lena för mina dampanfall haha !(a) Höll på strypa ungen sen skakade jag hennes huvud så länge så hon började må illa, gud vad hemsk jag är fööörlåt Lena , MEN HON ÄR INTE OSKYLDIG ! ;p .  Direkt efter skolan for jag hem byytte om sen for och jobbade, där jag skrattade minst lika mkt, blev  även mobbad av kalle, vilket pucko han är ;p ! . aja men de var faktiskt riktigt kul att jobba idag :) Nu är jag hemma och är trött som ett svin helt seriöst jag somnar vilken sekund som helst!.. Ska nog hälsa på john blund så syns vi i morgon : )

imorgon så ska jag hänga gäng med Lena (y) it will be nice :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0