what is your biggest dream?

hoho idag vaknade jag klockan 6 :o!!! bara för att ringa och väcka Ante ;p haha snäll jag är (a) föörlåt , jag fick lite skuldkänslor efter att jag ringt, men jag hoppas på att du somnade om :p. haha aja jag han faktiskt med gymnasiebussen, där jag träffades av en pigg, FRISK och glad Tove :D Alltid lika kul ;D ! aja just nu har jag data och de suger aaarsle ! de är sååå booooooOooOOOOoooRInNNNGggg ! så jag tror faktiskt att jag somna ! Lena är ju också VÄLDIGT aktiv. hon sitter och kollar på nå skiiiit, och sen när hon väl jobbar försöker hon leka smart den TÖNTEN !  Lena har på sig ett par jeans, en vit tunika och en lila kofta PLUSS en halsduk, tänkte för er som ville veta :D aja som sagt har jag de väldiiiigt tråkigt , som ni kankse ser, och eftersom LENA hela tiden klagar på att jag uppdaterar dåligt så tänkte jag vara snäll mot henne :P .  IDAG, så ska jag efterskolan på stan en stund sen till Tove och se OTH, sist men inte minst så ska jag på träning :O första träningen efter en väldigt lång tid, håll tummarna jag kommer vara D Ö D !! ;p haha. Aja nä nu ska jag göra Ulf glad och jobba lite (y) .................. eller om ett tag iallafall :P.

vi har alltid lika kul på Datalektionerna :D (Y)


ni behöver ju inte klaga eller kolla på mig :)(y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0