All you wanted was somebody who cares .

okej igår kväll, vad hände?  allltså åh nej jag dör när jag tänker på de, helt seriöst hahahaha! är fan i chocktilstånd ännu ! åhgud nämen ja, har tyvärr ingen kommentar om det !  Så ja vi lämnar det !
Dagen då:
Ja jag och Johanna var och såg hockey ett tag sen for vi på stan och myste på :). Det var grymt mycket folk! aja de finns ett grått linne på cubus som jag alltid ha vela ha men de har aldrig funnits i min storlek, varit lesss som fan ! SEN idag så fanns det i min storlek, blev sjukt glad och köpte de :D! Sen trullade vi vidare jag letade fortfarande en sån där kofta, eller  vad de nu är för nå, svårt att förklara, men iallafall så har jag letat som fan efter en sån i tre dagar nu, men inte hittat, men gissa vad,  jag hittade den idag :D  och de fanns bara två kvar i svart, och lyckan var ju att ena var i min storlek! Så köpte även den! sen inhandlade jag mig ett halsband och ett armband :).  Hittade mig även en jätte fin kläänning på HM! funderar fan på att köpa den, men jag vet inte riktigt vi får se =D Det har faktiskt varit en bra dag, och bättre blir den när jag snaart ska trulla mig iväg till Tove även kallad för Barret ;) iknow you like it ! . Känner mig faktiskt riktigt glad idag :D!  och för er som verkligen vill veta så har jag ätit pizza fredag, lördag och söndag, haha ja jag vet jag blir äcklad av mig själv de är sjukt !! men aja nä nu ska jag gå och göra nå nyttta ! :D pussshejs !

Tove klagar alltid på att min hund ser ut som en golvmopp!
- TLM säger:

ring mig den dagen jag får låna doris när jag ska skura golvet..
hahaha fyfan vad jag skrattade !!


Kommentarer
Postat av: johannaN

hahahahaha, jag kan inte sluta skratta :D you know, det vi snackade om på hockeyn ;b

2008-11-30 @ 21:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0