Thousand times I found myself asking, "Why?

onööödig dag!.
Råkade försova mig idag, kan bero ppå att jag somnade ganska sent igår. Men iallafall så jag missade data lektionen men jag ska ta igen den antingen tisdag eller onsdag, vi ser ju!. Det är nå fel på torsdagar jag kommer ALLTID försent på torsdagar, de är sjukt..aja sen på foto lektionen så fick vi en uppgift som skulle vara klart om två veckor så då fick vi sluta. Så vi slutade vid 11 eller nå sånt. Skönt som faan! gick på stan med Erica, Sofia och Lena en stund, köpte underkläder och la undan en vinterjacka. Sen åt dom på sub, sen drog jag hem och nu ligger jag här i min säng och är less. Varför alla dessa negativa tankarna? :s...  aja ska nog ta mig en powernap, så kanske jag vaknar på bättre humör ! Sen ikväll blir de träning. Frågan är ju hur fan ska jag klara av att köra fys i två timmar när jag knappt kan gå efter träningen i tisdags :o ? herregud, GL to me ! aja nä nu sängen. hejdå! 

Så här såg jag ut denna korta dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0