Det behövs inte mkt, bara en blick från dig kan gör mig glad.

Vaknade för en stund sen Tove ringde och väckte mig. Länge sen man snackade och träffade den filuren, det har varit en hel helg utan Tove, konstigt :p. aja som jag skrev i förra inlägget så blir de mycket PLUGGG idag :/.. pluss att försöka hinna städa. Påtal om annat, haha jag drömde om dig inatt Johanna, de var typ en rolig dröm fast att jag inte kommer ihåg så mkt av den men de enda jag vet var att vi slog folk och massa hahah ! Sen drömde jag  om en annan människa men den ska jag nog inte skriva om thihi (a) :p aja nä nu orkar jag inte skriva mer, jag vet ett svin intressant inlägg!! . Ska gå och äta frukost eller lunch. Eller så kanske jag väntar till middagen. aja skitsamma ska iallafall försöka börja pluggga nu..   snälla skjut mig!.   Varför har jag börjat bli sådär depprimerad igen :s..  äh...............!


Du bryr dig inte så det är ingen idé, lägg ner de bara.
orkar inte med falska människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0