You can't runaway from yourself.

jaa och så var de kväll då... Dagen har typ gått fort, fast att jag inte gjort nått? :s. De enda jag typ har gjort idag är att kollat på tatueringar :D även bestämt vart den ska sitta. Har även varit på sunderbyn sjukhus och hälsat på min gammelmormor eftersom hon ska operera sig i morgon, hon var nog lite nervös, men de hade jag också varit om dom ska operera hjärtat :s.. aja ska hållla tummarna för dig i morgon <3. Sen har jag pluggat lite också, eftersom vi har redovisning i morgon som jag ska kämpa mig igenom, de kommer ju gå väldigt bra som jag mår................. aja vad gör man inte för skolan?. .. usch sen efter skolan så blir de nog hem och SOVA !  sen blire väll att plugga mera, och sen kankse träning? :D ... fast de kan jag ju redan glömma så...  Nå som har varit positivt idag var att jag fick en 100 lapp av min mormor :D !!! thank yooooou, i really need that ! . Åh någonting som jag även längtar till är att fara utomlands :D !! nä nu orkar jag inte skriva nu mera måste sova nu, åh nej känner hur febern börjar stiga....!! aja sovgott ...

I MORGON SKA MIN SYSTER BESTÄLLA TID TILL MIN TATUERING :D !

I am giving up this game and leaving you with all the blame

Några förslag till min tatuering som jag ska göra, fast den ska ju vara större osv, jag vet man ser inte så mkt men aja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0