Your still apart of my life..

hoja, mår fortfarande lika dåligt.. :/  Ligger iallafall nu nerbäddad i min säng och äter satsumas medans jag ser tv. Jag känner mig helt lost. vet inte varför jag skriver hära för jag har ändå inget att säga förutom klagande på hur jälva piss jag mår :s.. men jag funderar ändå på att pallra mig till skolan i morgon , alltså va vad händer de är min fråga? hur fan kan jag änns tänka på att far till skolan när jag mår såhär... skit samma nu ringer Ante så orkar inte skriva nå mer hejdå, ha de bra, för de har inte jag :(

Kommentarer
Postat av: Maja

Men antagligen stannar du hemma och kryar upp dig. Jag förbjuder dig att komma, sara!

2008-11-09 @ 18:17:06
URL: http://majamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0