Everything you thought was broken.

Dagen har varit sjukt skön :) !  Skolan gick faktiskt bra, fast att vi bara hade två lektioner, vi hade ingen matte idag för att... hm jag vet typ inte änns varför?  så de var väldigt skönt!  Jag hittade mig ett par jeans på hm, tro de eller ej men jag hittade dom på barn avdelningen hah åhnej!  aja la undan dom för jag var inte riktigt säker hur jag skulle göra :p.  Sen for jag hem stress åt sen for jag och Johanna ut och sprang,  vi sprang till svartöstad, gymmade lite och for hem, MYCKET hurtigt av oss :) Så nu har jag just duschat och väntar på maten sen ska jag snabbt upp till Toffsen och se OTH sen så ska jag och Johanna fara till ishallen och kolla på hockey, like old times ! <33, men nu börjas de igen, I have missed it  !
Nä ska fixa mig lite grannn nuu, jomen en sak till JAG TACKADE NEJ TILL GEISHA (stavning) IDAG :D !  köpte ist nå med fullkorns fibrer i !  OJDÅ VAD SÄGER NI NU DÅ :D !  Den nya Sara är på ingång ;).  aja nä nu ska jag gå och fylla min mage med maat ! :D.

förresten de blev inge OTH, avsnittet hade inte kommit ut än :(

I try to be happy for you, but it´s so hard.
I´m sorry, but you don´t know how it is..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0