It's like everytime I turn around I see your face..

Dagen har varit väldigt lång. Foto hela dagen till kvart över 4! De var typ kul, synd bara att när man väl behöver sin fantasi så finns den inte där :p aja jag och Lena höll på fula oss lika mkt som alltid och skrattade så att vi hade kramp i magen ! Nämen nog fick vi oss allt några fina kort tillslut, efter mkt depp från lenas sida, för hon ska tydligen bli uteliggare! haha. aja direkt efterskolan så skyndade jag mig iväg till jobbet började 5 :o! De är faktiskt rätt kul när man väll kommit in i allt :)!
aja nu är jag iallafall hemma och är så trött så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Måste göra massa skolskit som ska in i morgon, så funderar på att vara vaken hela natten och gör allting, de är typ lika , kommer ändå itne få bra sömn nu när klockan blivit typ helt sent !  aja vi ser ju hur jag gör ! 

PusSs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0