We say goodbye, but never let go.

Glömde ju att berätta hur mycket vi skrattade när vi var och åt på SUB idag, hahaha så jväla sjukt roligt hade vi! :D! Ska nog inte berätta vad vi skrattade åt för de är typ taskigt, men som sagt de är för deras bästa ! hahahahah! åh gud så kul de var !  aja kom just hem från en mycket tråkigt möte med fotbollen, vi fick vårat tränings schema nu under den här månaden som vi har "uppehåll"  Vi ska träna fyra gånger i veckan, två styrke träningar och två konditions träningar. aja nä nu måste jag gå och lära mig lite om USA:s statskick och massa skit, underbart kul! (y).  Sen ska jag lägga mig och se på typ världens fetaste man? (han måste ju vara de:s?) de är ju sjukt att vara så tjock :o ! aja natti natti.


Whatever I do I still remember..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0