I told my heart I didn't want you but I lied..

Min fredag i bilder:

Alltså direkt efter skolan for jag hem till min syrra och hennes kille och väntade på att Sandra skulle handla klart, eftersom dom två hade bjudit över mig på middag (tacos) :D ! Medans hon och hennes kille lagade maten så nötte jag lite data och TV :) Stefan (min låtsas pappa)  Kom och hämtade mig efter maten. Jag städade upp mitt rum litegrann sedan tog jag mig ett mkt varmt och underbart bad med musik och ljus! nästan så att jag somnade :p. nämen sen har jag inte gjort så mycket myst på med mamma och Stefan. De har varit en sjukt skön fredagkväll  iallafall :) Nu ska jag lägga mig i min säng och kolla TV :) har även lite besluts ångest om hur jag ska göra i morgon :s.. men vi ser ju!
Godnatt och dröm sött :)

Jag älskar er<3

Kommentarer
Postat av: Lena

jag ärskar dig älsklingen min<333 du är bäst!

2008-10-10 @ 23:26:04
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: johanna

oh, vilket välstädat rum ;)

2008-10-11 @ 13:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0