It's hard to deal with the pain of losing you..

Neej men är de ovanligt att jag ska bli sjuk JUST DÅ VI HAR LOV !!!!!  Fan vad less. har feber, ont i skallen som fan, lock i öronen, snorig, svårt att andas, mår illa,  ingen matllust, eller ork i kroppen.... ååh jag orkar verkligen inte !  Jag har inte tid att bli sjuk nu, åååh :( ! Aja ikväll så ska jag vara med Tove, vi ska göra ansiktsmask, hyra film och äta nå gott, fast att jag verkligen bara vill spy om jag tänker på nå att äta.. Nämen vi ska bara mysa på eftersom båda är sjuka. Är de vanligt att jag och Tove är sjuka? hmnm låt mig tänka....  NEJ ! haha. Nämen seriöst jag mår inte bra nu alltså, mitt huvud kommer att sprängas när som helst känns de som, fast att jag har knarkat i mig massa huvudverkstabletter !

Har fått tips av  Simon att jag ska äta mycket C-vitaminer så nu när jag och Tove far så ska jag köpa massa tabletter med C-vitaminer och knarka i mig !!!! jag ska fan inte vara sjuk !. Jag och  Simon har även suttit och snackat om gammla minen då jag lämnade en blomma till han och skrev en dikt till han och massa HAHAHAHA ja jag vet jag var lite ja de finns inga ord ! haha åh de var tider de! :')  Du är den enda killen som vet så mkt om mig som du gör, och de är skönt att kunna prata med dig om allt typ :)

i miss you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0