You lied about everything..

Kom just hem från Tove, måste bara få säga att jag är verkligen kär i lucas scott !  ojoj vilken kille !!  aja vi gjorde inte så mkt såg OTH som vanligt, vi åt även rån, hm inte så ovanligt  att vi äter också (a) haha men de var nyttigt iallafall :D For hem och nu sitter jag här och känner att jag itne riktigt mår så bra.. :s både psykiskt och fysiskt .. känner att jag har ont i huvudet och mår illa (tänk om jag håller på få magsjuka) :S!!!!!!!! nä måste till skolan i morgon har ju bollspel på gympan. hojja nä nu måste jag försöka tänka possitivt, fast att i vissa stunder är de jävligt svårt, men ska gå och lägga mig och sova och drömma mig bort..

                                                                                                                                      Du gjorde mig så jävla besviken...

:'/ !!  sakna sakna sakna !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0