I hate my feelings

Köpte ett par benskydd på stan, äntligen!  Har ju tappat bort mina...
Vet inte vad mer jag ska skriva mitt humör gick just ner, annars har de varit på topp hela dagen. Men jag får bara skylla mig själv att mitt humör försvann, blir så less på mig själv!, jag hade ju hållt mig så jävla länge, och nu sumpade jag allting, inte alls ovanligt..

Men vet du vad, idag fick du mig verkligen att inse hur jälva patetisk du är, du är en sån som skiter i hur andra mår bara du själv mår bra så är allt bra! I början trode jag fan att du var annurlunda, men hur kunde jag ha så fel? Ditt fjäsk får mig att må illa, och din falskhet får mig att inse att du inte är värd ett piss, inte änns värd att jag sitter här och ödslar min tid genom att skriva allt de här om dig.  Jag ångrar ingenting som har hänt men om jag hade fått göra om de hade jag inte änns kollat åt ditt håll! Visst jag tänker fortfarande på orden du sa dom första gångerna vi pratade men dom är på god väg att försvinna för gott, hur bra de än lät och hur bra de än fick mig att må så måste de försvinna.  Du är en sån som trampar när man redan ligger...

hoff, känns mycket bättre när jag fick skriva ut lite, nu är de dags att blicka framåt ist för bakåt! Men påtal om bakåt så hittade jag min kärlekshandbok som vi gjorde i 8:an? haha minns ni den, alla som gick på hertsöskolan? Eller alla kanske inte gjorde en sån? Men vi gjorde iallafall de på sexualkunskapen. Då fick man typ ett papper på grejjer man skulle göra sen skulle man stoppa in de i en bok, de var bla skriva dikter, kontaktanonser, skriva om sin pubertet osv, ganska roligt att läsa nu när de har gått några år :p ! 




Haha kan jusäga att de dära med "ideal killen"  har ändrats litegrann ! :p

Kommentarer
Postat av: Kungen.

Du verkade ha koll på det där duuh (Y).

2009-04-16 @ 00:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0