i want you back !

hjälp vaknade i morse av att jag fick ett sms av Johanna
- hoppas du inte sover för du börjar jobba om en halv timme !
jag fick panik och skynda mig att göra mig klar och for iväg för att jobba :) efter jobbet for jag hem och nu sitter jag här, har egentligen inte tid att skriva för måste duscha och massa innan tove kommer :).  Jag ska vara barnvakt åt min lillastyster ikväll och snäll som tove är så ska hon vara här och hålla mig sällskap :) tur att min lillasyster brukar somna rätt tidigt haha. Vi ska se film, spela niintedo wee och göra fruktsallad grymt mysigt :).  Pappa har även beställt kina mat åt mig och min syrra så vi sitter här och håller på hungra ihjäl :p nää nu måste jag tyvärr gå , skriver kanske sen ikväll :p

en sak till, vafan har hänt med dig, och vafan håller du på med :o! alltså jag vet fan inte änns vad jag ska säga, så jävla förändrad, vill ha den gamla du tillbaka nu !.. Jag älskar dig de gör jag, och vill verkligen inte att nå ska hända dig fattar du de?!..

yey FF vafan ;) hahaha !

Kommentarer
Postat av: johanna

har emmelie smink på sig? :D sötnosar!

2009-01-24 @ 20:22:55
URL: http://tuusenbitar.blogg.se/
Postat av: P

Oj, det här med rubriker på svenska verkar inte vara din grej...du vet att de betyder samma sak vare sig du skriver det på svenska eller engelska? Om man nu som jag bara råkar snubbla in här så kanske du borde skriva något som faktiskt kan intressera människor(!?). Visst förstår jag om din läsare krets består av 2-3 pers (dina kompisar) och därför du skriver....skit(!?) men du skulle kunna försöka skriva något som man får ut något utav! Vem vet...du kanske skulle gilla det!

2009-01-25 @ 22:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0