Love makes you do crazy things.

Vaknade typ nyss. Jag han få panik (Vart fan är jag??) innan jag insåg att jag sov hemma :p haha blev typ rädd.  aja nämen igårnatt fick jag nå jävla panik ryck över körkortet så jag började ju panik läsa teorin och när jag inte fattade vad jag läste så fick jag ännu mer panik :o !!  Minns inte så mkt mer vad som hände för jag somnade haha ! nämen nu är de fan skärpning med körkortet helvette, ska försöka börja läsa varje kväll i allafall :) Nä nu ska jag gå och duscha sen ska jag upp till Tove för jag har en grej som hon verkligen behöver, fast frågan är ju om jag ska ge den tll henne ;) skoojja, nä nu ropar till och med mamam att frukost/lunch är klar, snäll hon är som har gjort mat åt mig. Jag tror hon har saknat mig lite när jag har varit borta, thihi aja nä nu ska jag angagera mig hejdå :)

förlåt, jag saknar dig, men de funkar inte :/ ..

Jag älskar verkligen den här klänningen !!!!!!!!! :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0