yey i like your stile ;)

De har varit en väldigt lugn och skön dag idag!
började med samhälls där vi inte jobbade så mkt, redovisade sen han vi inte med så mkt mer, skön! Sen hade jag hål från 09.30-11.55, och då prommade jag och Tove in till stan eftersom hon också hade hål! jag köpte min efterlängtade mobil, sen så kom hennes kompis Alex och joinade oss =) . Vi gick vidare till max där en tjej stog utanför och frågade om hon fick ställa några frågor själklart sa jag!. och så hände massa roliga grejer  men sorry orkar inte skriva de för de kommer bli svin långt och massa, men vi skrattade då mkt ! sedan blev de MARRE ! :D Sen vidare till sista lektionen! Efter den gick jag och johanna på stan jag köpte ett par svin snygga skoor! yey, dom är lite för stora men dom hade inte i str 35 som de oftast inte finns i. Så får stå ut med att dom är lite för stora, men är nöjd med mitt köp ändå :). for sedan hem och fixade massa grejjer :) . Måste få säga ett stort tack till Tomme!!! Men nää nu ska jag skynda mig att städa mitt rum sen blire pizza med familjen senare fix hemma hos johanna, och efter de vidare till Tom, nice bajs ! :D kommer bli galet roligt :D ! men är ändå lite besviken :/:( , men jag förstår dig men ändå hade verkligen velat ha med dig... <3 aja nu måste jag dra mig. hejdåå!

en sak till någon sm vet hur mycket de kostar i minuten att ringa tilll Tyskland? om ni vet så kommentera ! :D


Kommentarer
Postat av: .

.

2009-01-30 @ 18:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0