Words can´t bring me down !

Fredag - äntligen helg !
När mamma kom och väckte mig i morse så var jag hur död och borta som helst, så sjukt jävla trött, så jag frågade mamma om jag var tvungen gå till skolan, och då sa hon att jag fick stanna hemma om jag städade mitt rum och  gjorde klart mitt hemprov. Somnade om och vaknade sedan vid halv 1?  någon gång.  och ni förstår verkligen inte hur skönt de var !!!  aja städade mitt rum och började sedan med hemprovet, de gick åt helvette så mötte uppp tjejerna från klassen på Willys eftersom vi skulle handla till i morgon. och vet ni hur mycket allt kostade 533 kr, haha de var sjukt :o !!! Tur att vi var så många som delade på de :p  For hem åt tacos,  forsatte att försöka med mitt hemprov som fortfarande gick åt helvette. Tove erbjöds sig att hjälpa mig, snäll som hon är haha! så drog till henne. Hon hjälpte mig med dom flesta uppgifterna sen drog vi och hämtade uppp Hanna sedan vidare till videoteket där vi hyrde två skräckisar (minns inte vad dom hette) men iallafall sedan till coop och köpte godis, eller snarare dom köpte godis, och nyttig som jag är köpte jag vindruvor :D !  nöjd som fan !  aja vi såg båda filmerna och den första var faktiskt rätt bra, bara jävligt störande att tjejen i filmen var så jävla idiotisk och dum!  Och andra filmen, eh ska vi änns prata om den? haha de var världens B film ! så sjuukt dålig, jag säger bara se den inte !! Sen så drog Hanna och då slog jag och Tove på OTH, yey! <3 underbaar serie som jag hoppas aldrig tar slut :') ! <3.  aja nu sitter jag iallafall här i min säng trött som fan men ska nog gå och ta mig en snabb dusch innan jag sussar :).  Som sagt för er som inte vet så dra jag, Sofia,Erica, Hanna och Maja till Lenas stuga ute på halsön! kommer bli grymt kul och mysigt :D ! basta, snöbadning, äta, köra skoter, spela spel, nä de kommer bli grymt bra! :D. btw på tal om annat GRATTIS TONI på namnsdagen ;) :D

Tack Tove för hjälpen du är bäst hjärtat <3
nyaste bilden ever ;)

Kommentarer
Postat av: anonym

UPPDATERA DÅ

2009-01-18 @ 17:38:23
URL: http://cooling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0