i'm waiting for some kind of a miracle.

Fredag:
hur skönt som helst att de är helg fast att vi bara gått två skoldagar denna vecka. Men är ändå helt slut, hur fan kommer de vara efter nästa vecka.. herregud. aja samhällsen idag ville bara ta repet de är fan inte roligt och helst inte om man har MONA, fuck vad less.. aja överlevde lektionen iallafall. Efter den lektionen så hade jag typ hål i tre timmar så då tänkte jag:- ett perfekt tillfällle att gå till ninas trafik skola och plugga lite teori på deras datorer, men SJÄLVKLART hade dom ju gått sönder så de gick inte.. så ja jag sov typ i en timme tills Lena och Sofia kom och då gick vi på Pepparoni, där vi skulle äta lunch. Eftersom jag inte kan äta riktigt än så köpte jag ingen egen pizza utan fick två små bitar av Lena och Sofia , kändes lite lodis men ja aja, tog bara ca en timme och äta upp de ocksp typ haha :p  de var mysigt, vi satt kvar typ en timme efter vi ätit och pratade om hur vi var när vi var småa, och många skratt fick vi då oss :D <3 Sen hade vi MDK som gick rätt snabbt, sne hade jag och några till från klassen snabb genom gång i nk:n om omprovet vi ska ha. eh jag vill inte änns sancka om de för jag blir bara arg, Lena förstår mig!!. OJOJ !. sen trullade jag och Lena oss in till stan iallafall, vi gick omkring där ca: en timme, hittade inget och for hem.

just nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska bli 9 så vi kan fara på bio:), för er som itne vet de så ska jah på bio med HannaD och  Tove, vi ska se Wallander,  sen efter de ska vi till Tove och forsätta med en annan film (barnhemmet) :) .

För övrigt har jag pratat med tove i mer än en timme i telefonen, och ja vad ska vi säga om de samtalet Tove? HAHAHAHA. Vi har båda konstaterat att vi båda inte är normala, vilket dock inte är någon nyhet. Vi låtsades ha videosamtal med varandra och ja hahaha vågar fan inte säga nå mer, ni kommer tro att vi är helt sjuka i huvudet haha. aja nää nu ska jag  nog gå och baka en pizza, en tårta sen ska jag nog en sväng till mamma efter jag varit och bastat eller hur Tove HAHAHAHAHA ;D !  nä orkar inte skriva mer är på sjukt bra humör, och för er som vill veta såg jag en grymt snygg kille idag :D ! japp vet att ni är intresserade ;) pusspuss

två fullt normala människor (y) ;)

Kommentarer
Postat av: hannnad

hahaha asså ni två är helt sjuka ;) gillade erat s.k "videosamtal" ;)

2009-01-10 @ 03:16:00
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0