du får inte säga att du hoppas om du inte tror du vet

Har inte gjort mkt idag sa ju att jag skulla plugga idag, ehm ja hur tror ni de gick? haha åh så dålig jag är ist for jag och umgicks med Simon sedan så for ahn på träning och då for jag och pappa till ishallen där vi såg j 20 dom vann mot frölunda, duktigt :)! sedan for vi hem jag städade mitt rum lite, inte klär än tappade lusten haha. Såg top model sen gick jag och bastade, skönt som satan och helst när man ska rensa tankarna lite :p. aja och nu sitter jag bara här i min säng och har nyss sett klart a lot like love, åh den är så grymt gullig så jag gråter alltid när jag ser den (a). kan inte jag få leva i en kärleksfilm? : D haha. aja nä nu är de väll dags att försöka sova, fast att jag är sjukt pigg. åh de är så jävla jobbigt att försöka sova när man är så pigg.. någon som har nå förslag om vad man kan göra för att bli trött så kan ni ju gärna ge dom tipsen till mig :) (a) vill inte sov, för i morgon är de.. hm japp de är skola.. och jag går från 18.15 till 17.00  :'(  + att jag har 3 timmars hål... MEN elller SKOJA vänta nu JAG HAR JU INGEN SAMHÄLLS I MORGON SÅ SLUTAR JU TYP 3 :OOOOOOOOOOOO !!!! AAAAH LYCKAN I MITY LIV !! YESSS :D nu kan jag somna med ett leende på läpparna, fast de kan jag ändå för jag är grymt glad idag , ska inte berätta varför ;) it´s my secret :D! . fast nu kommer Tove tro att jag är glad bara för att hon tror massa skit den ungjäveln!! haha. För et som är intresserade så ska ju Tove på date på fredag ;)  bastu och allt är ju inplanerat ;) grr GL honey , i knoow you like him ;D hehe ! nä nu ska jag vara social med dom på msn ett tag innan jag sussar :p  åh nej nu äre fotboll på tv:n, sakna. nä nu ska jag gå och gråta hejdå !

och alex hållkäft du med ! ;p haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

LOVE IS IN THE AIR!!!!!! S S

2009-01-11 @ 23:45:59
Postat av: toveb

du är allt rolig du, haha :P

2009-01-13 @ 23:06:52
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0