Det finns så mycket man ångrar, men inget man kan gör någonting åt.

Måndag:
usch var jävvulskt trött när jag vakna i morse inte många timmars sömn intatt itne, hade bättre för mig ;D haha åh nej !. Nämen ja dagen då den sög lika mkt som alla andra skoldagar. Men har faktiskt varit glad idag, har gått där och smått lett lite grann för mig själv, och fråga mig inte varför , för har tyvärr nog itne svar på den frågan ;p. aja skulle ju då egentligen sluta klockan 17.00 men inte denna måndag för jag hade ingen samhälls och de innebar att jag slappa alla mina håltimmar också så slutade efter NK:n lltså 13.30 :D  skönt som faaaan !  så drog hem och nu sitter jag bara här och tar de lugnt just ätit pankakor, är lite små less nu för att ja.. äh orkar itne änns berätta men ja skitsamma. Fick även veta på nk:n idga att om jag inte lämnar in en uppg till på onsdag så får jag ig i kursen, eh japp lycka till Sara. Jag vet inte om jag kommer hinna eller orka.. Fick ett sms av Lena för en stund sen att hon är fortfarande kvar i skolan, stackarn hon slutar ju 17.00 haha,   Tycker verkligen synd om dig Lena fast att jag skrev att du skulle HOPPA!  ;) but you know me <3. aja har lite besluts ångest om hur jag ska göra ikväll, vill fara och kolla på min träning bara för att jag inte orkar sitta här hemme och plugga, men jag måste verkligen plugga så... ja de blir väll att sitta hemma..  SKOLAN KAN DRA ÅT HELVETTTE.  nä nu ska vi tänka possitivt som jag och Tove har gjort hela dagen, eller hur Tove ;) haha. Nej vi klagade då inte alls på skolan och allt annat. Påtal om ingenting så har jag varit nyttig hela jävla fucking dag inte ätit nå onyttigt på hela dagen :o drack till coh med vatten till middagen, men känner nu hur mkt jag vill ha socker (a) haha men nej allt går om man vill ! nä nu ska jag pluggaa... pusspuss

Kommentarer
Postat av: Maja

Sara, du sitter hemma och pluggar! JAG TVINGAR DIG!

2009-01-12 @ 18:02:31
URL: http://majamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0