I know I messed it up, I didn't mean to make you leave...

När jag vaknade i morse hade jag nästan glömt bort min röst, så när jag skulle skrika att min bror skulle skynda sig på toan så kom de bara piiiip!  så min röst är exakt som den var igår. Jobbigt!.  aja skoldagen började med datalektion.. hm de sög och han var arg på mig för att jag har varit borta lika mkt som jag varit där, hehe oops, men de är verkligen inte mitt fel att jag verkligen hatar data.. Men nu håller vi iallafall på med att göra en egen hemsida och när jag väl hade börjat ville jag inte sluta, för de var typ helt kul :p Så han blev glad på mig sen igen för att jag jobbade så bra, yey :). Sen vare matte och svenska kvar innan dagen var slute :), min mattelärare var ltie orolig över min röst, hon trode jag hade fått stämbands infektion. Men de tror inte jag. och jag tror inte de är för att jag skrek så mkt i lördags då vi for över vattnet heller! jag är/håller bara på att bli sjuk, that´s it! Känner mig hängig och har ont i huvudet också så.. aja, efterskolan så gick jag och skulle kolla min tatuerin men han hade inte ritat klart den, men han sa att om de är nå jag vill ändra på så gör han de då han ritar den på min kropp :). Fattar ni i morgon så ska jag göra den !!! :D:D de har gått grymt snabbt :s.. längtar iallafall, den kommer kosta kring 2000 sa han, de var ju billigt trode den skulle kosta mer :). gick förbi parell sen och köpte mig lite smink som tröst över min röst haha:p.  Sen drog jag hem och nu sitter jag här helt tyst i mitt rum, kan inte änns sjunga... :/ haha bra är väll kanske de; ). Nämen ska plugga Teori nu. sen ska jag till tove och se OTH och top model, sen blire hem och sussa, för jag ska fan sova klockan 10 har jag bestämt mig !  så nu blire stenhårt plugg!!!!! byebye.


Kommentarer
Postat av: R

Tråkigt med din hals,men du blir säkert bra snart.

Hoppas man får se din tatoo efteråt.

Du är bara sååå läcker på fotot.kram

2009-01-20 @ 15:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0