Du gör så att jag får fjärillar i magen :)

okej ja jag började plugga men råkade somna, hm ja då vet ni hur kul de var ! vaknade av att Alex ringde, blev helt less och sa att jag ringer när jag vaknat haha. vaknade sedan av att mamma ropade att de var mat. Gick och åt och efter de försökte jag mig på NK:n igen. Men de gick verkligen inte fick inte nå i skallen, hm lyckat. jag försökte och försökte och försökte men de går inte, less jag blir !!  Tog mig iallafall ett långt bad!  sköönt vare ! och nu ligger jag här i sängen och måste plugga, aja ska göra de innan jag sover , sovgott <3 :)

btw tack Lena för allt, you are the greatest ! <3
en sak till ANDRA dagen som jag har varit helt jävla nyttig inte ätit nå godis inte änns  druckit nå cola eller nå! så jävla stolt ;p hah

aah vad brun och blond jag var :o , ge mig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0