a difficult time..

Tisdag:
Hade bara två lektioner idag, skulle ha matte också men Maria var sjuk, synd ;). skönt som fan !  så vi hade bara Data och  NK..  och på NK:n så fick vi en uppgift att vi skulle utverdera kursen hur den har varit och hur vi tycker att hon är som lärare och sin egen insats osv osv.  och kan ju bara säga att jag var arg och skrev ett helt papper om hur äckligt dålig hon är , var så arg!  Fick iallafall ut lite av min ilska iallafall :). Aja efter skolan så gick jag på stan med Lena och Sofia, fast Lena drog efter ett tag. Vi kollade väll inte så mkt eller noga, ingen av oss orkade båda var trötta! Stannade bara på stan för att hålla Sofia sällskap till hennes buss gick :).  Sen for jag hem och nu sitter jag här :) och känner hur jävla trött och hungrig jag är... hade gjort vad som helst för att sova nu..  men INTE jag måste plugga, prov i morgon. och den stora frågan är ju HUR FAN KOMMER DE GÅ?! Lena sa att om jag pluggar och får G på provet så skulle hon bjuda på Max haha naaw söt hon är gullunge !!  <33333333.  SÅ nu ska jag ta mig lite mat och försöka få mig lite energi, ska stänga av datorn och inte sitta här förrän ikväll !! så uppdaterar då hur de har gått , haha. och om jag inte har upppdaterat så har jag nog mest troligen tagit repet !  hejdå pusspuss
har även pratat med Tove var tvungen få ut lite av min ilska på någon, så hon ställde upp :) haha <3

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0