the sky is full of dreams

Tove klagar på att jag uppdaterar dåligt? ofta jag gör de? hon uppdaterar isånnafall lika sällan :p haha aja. igår så for jag och hämtade Tove kring 5 någon gång, vi for till max och åt, fuck vad gott de var ! :).  och Lena jag åt upp hela hamburgaren och pommefritten, efter typ en timme men skitsamma jag gjorde de och du är skylldig mig 10 kr ;) haha. Nämen efter vi hade ätit så for vi och köpte ännu mer onyttiga saker, sedan vidare hem till Tove, där vi pratade och bara tog de lugnt, Tove hade en jobbig stund, tyckte lite synd om henne så jag var snäll med henne hela kvällen typ :p haha :).  Vi såg iallafall scream 2 , eftersom Tove offrade sitt liv för att hon ville se den ;p. och någonting som jag verkligen hatar är den dära masken som är med.. fyfan den är så sjukt äcklig och hemsk usch.. Nä efter den så gick vi och la oss. Men innan vi somna så låg vi och skämtade om Toves död, ni skulle bara höra vad vi sa och hur mkt vi skrattade, haha sjuka vi är, sånt skämtar man fan inte om och helst inte när hon är de skicket :p. Så jag var lite rädd att Tove skulle behöva fara in till akuten. Men hon överlevde natten men dock så vaknade hon klockan 11 för att hon inte kunde somna, stackarn!  aja for hem sen eftersom jag har så grymt mkt att föra, måste städa mitt rum, plugga teori, plugga nk prov, plugga nk redovisning, plugga samhällsprov. och allt detta ska jag ha till veckan, mhm känner mig grymt taggad !............  aja nä så de är väll bara att sätta igång..

måste även få berätta att igår när min bror och hans kompisar var ute så hittade dom två kattungar som var helt övergivna ena satt fast i en bur medans den andra satt utanför buren och grät typ.  Dom kunde ju inte lämna dom stackars kattungarna där så dom ringde polisen men dom brydde sig typ inte så min bror bestämde sig för att ta hem dom över natten, så dom fick bo i hans rum. och när jag kom hem från Tove i morse så förstog jag varför dom inte kunde lämna dom , dom var hur söta som helst och helt smaala som att dom knappt har fått nå mat.. tyckte jätte synd om dom men idag ska vi tydligen lämna in dom till polisen så :). Men vem skaffar sig änns ett husdjur om man ändå inte kan ta hand om de? jag blir så sjukt less. aja nä nu ska jag gå från datorn. pusspuss!

Kommentarer
Postat av: tjejen-som-lägger-märke-till-allt

wow, varför känner man igen dom här rubrikerna??

2009-03-13 @ 11:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0