you can´t feel anything that your heart don´t want to feel.

usch vad dålig jag är på uppdatera nu för tiden :s..  ska försöka skärpa mig ! Dagen har varit lång fast ändå rätt så bra :). På morgonen så låg jag länge i min säng och funderade på om jag skulle vara hemma, efter många om och men så kämpade jag mig upp ur min varma och sköna säng! Väl i skolan får jag reda på att Mona är sjuk !! så vi hade alltså ingen samhälls, skönt men jävla jobbigt eftersom jag hade då hål tll 11.50 =| ! gode jobbigt! hade mina funderingar på att dra hem men de kändes sjukt jobbigt så jag sysselsatte mig med annat tex följde med Tom till hälsans sedan gick jag och mötte Tove eftersom hon hade varit hos doktorn, sedan skulle jag gå till Stina och köpa en geisha till Lena eftersom hon var så grymt ledsen och allt igår så tänkte göra henne lite gladare, men självklart har dom slut på geisha, så jag GICK in till stan i de kalla vädret bara för att köpa en jävla geisha, har typ frost skader men vad gör man inte för sin vän? ;D haha!

När vi väl började våran lektion eller de var typ ingen lektion vi for till teknikens hus för att vi skulle spela in nå skit! dom hade en sån där studio som såg ut att de var exakt på tv:n när dom ska läsa upp nyheter och sånt svin coolt :D!  Men  var inte så intresserad av de, var mer intresserad av att leka (a) haha nämen seriöst har itne varit där på åratal, så sprang runt där och gjorde papper, kartonglåda, vaskadeguld, var i gruvan och massa mer, de var som att vara barn igen, and i löööve it ! :D  Nämen de var faktiskt kuul.  Råkade även lyckas göra bort mig HAHAHA ååh de var så skämmigt! jag och André skulle gå och köpa glass och så kommer en sån här boll rullande och jag tänker inte så mkt och skjuter i väg den och jo SJÄLVKLART ska bollen komma på en tant som stog lite längre bort ! AAAAH JAG DOG fick panik och höll på dö av skrattt!!

Direkt efter att jag kom hem från teknikens hur han jag bara äta sen skulle jag och jobba med fotbollslaget igen... fast jobbade dock bara en timme, tack gode gud!  For då sedan hem och insåg att jag verkligen måste städa mitt rum så jag bestämde mig för att sätta igång !  Nu är de snart klart, måste bara damsuga och damtorka TV:n :) Tänkte måste ju storstäda nu eftersom jag får STOR besök i morgon ;)  hahaha åh nej jag lääängtar =DDDD !!!  förlååt Tom att jag dissade dig ikväll... =/

lite bilder från dagen :)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0