Jag + sällskap = (y)

Fick just ett sms "Vi kommer nu"
Paniken har spridit sig lite i kroppen, måste nog fixa till mig lite och även rummet de ser förjävligt ut. Annars skrämmer jag väll iväg dom. Ska äntligen efter 4 dagar få sällskap. Jag är hur glad som helst. Bara de fick mig lite friskare ! Hatar att vara själv. Nu är de slut legat i min säng. Mår inte riktigt bra ännu men de skiter jag i just nu, JAG SKA UT OCH UMGÅS, woho! Nästan så att de är värt en sup på detta ;). haha.  Har iallafall fått i mig en riskaka som mamma tvingade i mig plus att jag åt lite av min pappas mos bara för att han är så orolig över mig!. Känner att min mage är full och hade inte utan tvekan kunna spy upp de men jag försöker hålla de inom mig. Eller så väntar jag bara på att Åberg ska komma, för er som inte vet så gillar Åberg spya ;D haha!! Nä nu ska jag sluta skriva och skynda mig! Puss.

Vafan håller du på med?
Jag är så jävla besviken så de är sjukt är de inte bättre att bara säga de rakt ut till mig ist för att bete dig som du gör..  Jag är fan inte dum, nog fan fattar jag vart du vill komma med de hära, och de sårar mig, fan också :'/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0