Bio för hela slanten!

Mitt jobb tar redan död på mig och har jobbat där två dagar...
Men de är tur att man har en sån underbar mamma som jag har som gav mig pengar till att gå på bio med Tove ikväll :) Så ikväll blir de bio för hela slanten! Måste fixa klart mig nu innan vi ska fara. Oj ni kanske vill veta vilken film vi ska se, eclipse.  Haha ja jag vet har redan sett den på bio men den är så jävla bra fast att jag blev så arg att jag var påväg att gå ut ur salen sist!
..och Lena säg ingenting! Jag vet att jag har klagat på dig att se en film flera gånger på bio men detta är någonting som inte kommer att upprepas! ;p
visst fattar du att du är bäst? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0