I feel the beating of your heart

Har varit i Boden så länge så jag knappt vet hur länge jag varit där. Men de har varit awesome!
En del saker som har hänt dom senaste dagarna:
- Gått på kvällspromenader
- Varit på stan ett ex antal gånger
- Fått höra "beröm" om min underbara körning varje dag!
- Varit på Piteå crusing
- Varit på en klippa och myst på med massa folk
- Jagat spindlar
- Adam har fyllt år, även Johanna!
- Skrattat så mycket att jag nästan har hållt på svimma
- Spenderat en hel del av dagarna på sjukhuset...
- Haft världens bästa pojkvän som orkat med mig och allt gorm som hänt <3
osvosvosvosv listan är lång.

Kände att mamma och pappa saknade mig rätt så mkt så kom hem till luleå idag. Jag och mamma for och hyrde film och har bara tagit de lugnt.  Ska lägga mig i sängen och försöka sova men vi ser väll hur de går med de, jag ber till gud att de går över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0