En vän är den som lyser upp när hela världen har slocknat.

I dag så har jag först varit på stan med min syrra, och där hittade jag mig ett par jeans som jag köpte, dom är lite stora men hm aja de får duga :p !

Efter att jag varit på stan for jag och jobbade, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA och vad säger vi om de Johanna? första gången och allt ! haha
jag kan faktiskt bara skratta när jag tänker på de, helt seriöst hahahahahaha :o,  Lite misstag, ganska mycket stress,  lite damp på en viss person, ojoj, vi var typ rädda  :o  och mycket skratt åt alla misstag och dampet ! Efter att ha jobbat 5 timmar nu, utan att sitta så finns de bara ett ord att säga, JAG ÄR DÖD !  och mina händer är typ sönderbrända, har sjukt ont ! :/ haha nämen måste försöka hålla mig vaken för ikväll typ vid 12 tror jag de var så börjar en bra skräckis, i love it :D !
 Insåg även hur mycket jag saknar dig <3
äre inte mäster kockarna själva :D :D :D

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha, åh seriöst vad rädd jag var för en viss person ;o hjäälp!



.. detsamma hjärtat <3

2008-08-05 @ 22:16:00
URL: http://tuusenbitar.blogg.se/
Postat av: Tommie K

Nybörjare!=D

2008-08-05 @ 22:30:54
Postat av: Tommie K

Schtek! haha fattar du?=)

2008-08-06 @ 01:41:25
URL: http://tommmiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0