Jag kommer alltid att bli varm i kroppen när jag ser dig.

skolan var chill vi började 12 och hade bara två lektoner, MEN JAG HATAR verkligen min engelska lärare,helvette vad less! aja efter skolan gick jag på stan med tove =) Sen vart jag och tove så jävla hungirga så vi visste inte vad vi skulle ta oss till så vi var tvunge fara hem och äta haha :p  Och nu sitter jag här och läser gamla dagboks inlägg från lunar som jag har skrivit  för jätte länge sen :o  allså de är sjukt hur mycket jag var med dig Malin typ varje jävla dag :o ! </3... ja åh herregud vad tiden förändras.    Jag måste bara få klistra in en inlägg som jag skrivit, de är VÄRT att nämnas en gång tilll eller hur  tove ? fyfan saknar typ den tiden som fan :/ ..  åååh fyfan vad vi hade kul !! håller på dö av skratt att bara läsa allt! SAAAKNA ! <3


När jag , Tove och Cassy for till Pello !
Ja, då var jag ju som hemma från pello. De känns både deppigt och skönt, eftersom jag får träffa MALIN!, har saknat henne asit mkt. Men ni kommer nog aldrig fatta hur kul vi har haft de. jag vet inte vart jag ska börja :p, men vi for med bussen på Onsdag morgon typ, aa när vi kom dit så höll alla på att kissa på sig haha ojoj de minns jag vi sprang runt i stugan för att vi var så kissnödiga, och vi visste inte hur man stoppade igång vattnet så Tove ringde till sin pappa, oså löste sig allting :), sen så hände väll de inte så mkt den dagen eller jo John, Acke och Ante kom och hälsade på och sen senare på kvällen så var vi med dom :) Jag orkar inte skriva vad vi har gjort alla dagarna :) En dag så for vi ut med bilen, och dom visade oss vart en gammal mördare hade bott :S, de var as mörkt ute när vi for dit jag var så rädd så jag höll på att börja lipa ;p haha.
LÖRDAGEN DEN 15/4 ÄR EN DAG JAG ALDRIG KOMMER ATT GLÖMMA!!!
på lördagen så var vi i ackes lille stuga ute i skogen, alla var typ där. vi hade jätte kul. Henke.B är den GULIGASTE killen jag någonsin har träffat, och han är JÄVLIGT SNYGG också :). Jag och han hade som lite mysigt. kommer aldrig glömma de!. sen när vi var där ute i skogen vart jag och Cassy as pissnödiga så vi gick in AS LÅNGT in i skogen och de var så jävla djup snö ända upp till knäna haha, men vad gör man inte för att kissa ;p och påvägen så tappade cassy sina skor haha! och när vi kom tillbaka till stugan så märkte hon att hennes tjock socka var borta HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ! jag och cassy har typ fått sköldskador på fötterna, fryser hela tiden sen i lördags, men de gör ingeting :D!!

Cassy har skämt ut sig lite också HAHAHAHAHA ! jag och Tove dog av skratt, ska inte berätta vad :D HAHA ! sen så höll jag på dö av skratt när vi gjorde TEATERN HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! och historien hahahahahahahahahahahahahaha! ofyfan :D ojojoj. Sen har vi åkt skoter, spelat fotboll i AS djup snö, de var snö ända upp till mina knän de var as kul, sen så har vi vart i finland, och jag har ätit finskt godis ;p, sen så har vi gått från pello till neistenkangas(eller hur de nu stavas) de var typ en MIL dit sen så åkte vi bil till pullinkki vi var 11 st i bilen fatta trångt de var haha, nu är jag ju nästan vad att sitta trångt i en bil haha :p hahahahahaha oj oj vi har haft asit kul.!!!!!

Sen har jag och tove kommit fram till att Cassy är DÖÖV! HAHA hon hör ingeting ;p

Cassy: hållkäften
Tove: vi har alltid hålltkäften i dina öron
Jag och Tove: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

osen en gång så var vi själva i Toves fasters hus på kvällen oså lät de nå så vi fick PANIK, och då började jag och tove springa upp för trappan och

Cassy bah: LÄMNA MIG INTE !
och jag bah: nejdå vi springer bara lite i förväg.
jag och tove: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH A!

osen har de hänt massor mer men jag orkar inte skriva allt, blir så jävla låångt, som de redan är :p. idag var som en deppig dag när vi skulle fara hem :/.

I will always remember you, cause after we kissed
I can only think about you're lips

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du försöka skriva som en normal person någon gång ? Ingen vill läsa : HAHAHAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖR AHAHAHAHAHHAHAHAHA. herregud

2008-09-01 @ 19:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0