so I'll walk away so you don't have to see me cry

Igår kunde jag verkligen inte somna, men lyckades ändå somna där kring  07.00 och sov tyll typ 16.30 skönt som fan :D !
Tommie ringde lite senare och sa att han ville att jag skulle komma på hans 18:års fest hemma hos han, blev typ taggad att dricka och började göra mig iordning, men sen så ja, hände en grej och jag blev inte alls lika sugen på dricka.
 så jag stannade hemma, for till ICA och köpte godis sen så såg jag på Tristan and Isolde som gick på 5:an så sjukt sorlig film, usch vad jag grät :/..

Efter filmen var jag typ mer depprimerad än vad jag var innan så jag och Johanna bestämde oss för att gå på en liten promenad, jag sa till johanna att jag skulle hämta upp henne med min kickbajk, och hon trode på mig hahaha fyfan vad jag skrattade åt henne :'D !! aja nämen vi träffades och började gå, och de var kolsvart ute, hm ännu bätte eftersom att ingen av mig och Johanna är mörkrädda nejnej !! :|  de var mer som ett jogging pass vi tog.  vi var så rädda hahaha så vi sprang hela tiden, men de läskigaste var ju när vi såg katten i gräset haha började typ gråta :o. fick även reda på att Adam och alla var på ICA och skejtade mitt i natten :P ! nämen så vi tog oss dit och hälsade på dom. och ibland blir jag rädd för johanna HAHAHAHAHA :'D !!  nämen ja vi stanade som sagt där och prataade med dom innan dom for tillbaka till boden :/  jag och Johanna forsatte att gå en stund, sen bestämde vi oss för att vända hemmåt :)

Måste bara få säga förlåååt Tommie att jag inte kom =/ . usch känner mig jätte dum, förstår om du blev arg på mig..
Men hoppas du hade en bra kväll ändå :)

Lätt de var när man var liten <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0