The first cut is the deepest.

Hur gammal var ditt äldsta hångel? 4 typ
Hur många har du varit kär i? två .
Vad tycker du om kärlek? vet inte riktigt längre... bara massa tjaffs hela tiden
Har du flashat/strippat nångång? haha (a)
När kramade du någon sist? lördags
Saknar du någon speciell person? mm..
Har du svårt för att bli kär? mm tyvärr..
När kysste/hånglade du med någon sist?  jag vet inte
Ångrar du det?
Är du singel? mm
När fick du senast en komplimang? hm, idag eller igår .
Har du hånglat med någon av samma kön? aaa

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: jo .
Hånglat med nån riktigt ful: jo !!! 
Hånglat med fler än 50 pers: nee
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: hm jo..
Gjort något riktigt dumt: men.. vem har inte?
Gjort något du verkligen ångrar: samma här, vem har inte?
Varit nykter på nyårsafton: jadå
Åkt ambulans: nej
Gjort nåt olagligt: jorå
Blivit polisanmäld: nej itne de
Fått din mamma att gråta: som  att hon änns skulle gråta över mig ..
Skämts över dina föräldrar:  ja
Skämts över dig själv: många gånger!
Sagt jag älskar dig och menat det: jo.
Bråkat med din flickvän/pojkvän: haha, jo
Tar du droger: nepp
Dricker du: jo, men de va ett tag sen nu ;/
Vilka kläder sover du i:  naken men om jag sover hos någon brukar de vara trosor och t-shirt
Vad hatar du verkligen: finns mycket.. 
Varit kär: ja, två ggr
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: nej, inte kär
Är du ensam nu: jo..
Vill du gifta dig: jaa !
Vill du ha barn: joo klart

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: jag.
Såg dig gråta:  vet inte, brukar oftast gråta när jag är själv..
Fick dig att gråta: .....
Du delade en drink med: ingen aning .
Du gick på bio med: Lena
Skällde på dig: Alexandra

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: ja..
Kramat någon: nej
Pussat någon: nej
Köpt någonting: nej
Sjungit: jo
Saknat någon: mm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0