Tjabba,tjena,hallå!

Haloj! Saras buddie Lena här!
Sara är inte i rätt tillstånd för att ens..kunna blogga just nu. Ni kan ju spekulera om vad jag pratar om ;)
Så hon bad mig skriva lite här istället :)
Hon bad mig skriva att hon pratar med Simon! så då vet ni det! haha.
Sen har hon ju då varit på partaayyy hos..Tommie (?) ikväll om jag hörde rätt. Dom skulle ut på krogen efter det men saker blir inte alltid som man tänkt sig ;) Där kan ni ju spekulera lite mer i vad jag menar.haha.
Jag kan ju säga så mkt som att hon var inte i rätt tillstånd ;) hehe. Istället prommade(vinglade) hon hem och la sig i sin mysiga lilla säng.

Imorgon ska hon vara med MIG! lyllos henne är ju de ända jag kan säga! vi ska tälta på hennes tak med ett elvamanna tält, eller hus sara? ;) nä, men vi ska ha det mys :)

Hon hälsar Godnatt till er alla snyggingar och det gör jag med så, sov gott!

Lena


Jag bjussar på en fin liten sommarbild föööööör vi är bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0