Sometimes all you need to do is smile

For till stugan igår, ja där hände väll inte allt för mycket :o, Låg och solade ett tag eftersom de var sjukt fint väder ute, de var fan 30 + i solen :D. aja senare for vi och hyrde film och köpte godis, fast att jag gav bort mitt godis : ). aja hade iallafall sjukt tråkigt :s. Naw Martin  erbjöd sig faktiskt att komma och hämta mig med bilen, för att han vill rädda min kväll. Men eftersom jag var sjukt sliten och allmänt ful, så jag tackade jag nej, och de ångrade jag senare :/ förlåt !!!! , vi får ta de någon annan dag :)  Aja jag och min brorsa slog då på ena filmen som var TVÅ TIMMAR LÅNG :o ! den var typ dålig, fattade typ ingenting om den alla i filmen typ knarkade :o. Aja men den andra vi såg var en thriller och kul att han somnade då så jag såg den helt själv :o ! så jävla läskigt jag dog !  Aja efter att jag slagit av tv:n så låg jag i sängen och skulle försöka sova, men hade svin svårt att somna som vanligt, men jag tror ändå jag somnade vid 2 svin skönt att somna så tidigt :p Men jag hade skrivit värsta sms:et till Martin vid 4:a i sömnen haha åhgud ! :p aja nä nu ska jag iallafall gå och vila lite sen har jag  match , känner mig inte så peppad men de kommer väll :). aja  PUSSSS =D



Kommentarer
Postat av: maja

hahaaa, två timmar är inte länge sara ;b

2008-08-17 @ 15:35:43
Postat av: frida

söt bild:D

2008-08-19 @ 18:23:16
URL: http://frrridar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0