De blir bättre till slut man måste kämpa.

Först vill jag bara säga Johannnnnnaaa och alla ni andra som är så intresserade, jag har nog bestämt mig nu att göra hål i tungan nu, haha :p

aja okej for på träningen idag fast tränade inte, eftersom jag äter pencilin (stavning?)  hade tänkt köra lite teknik men vi såg hur de gick med de, visst Emma ? hahahaha åhnej ! aja nämen kvällen har varit väligt underhållande, skrattat mkt :D.!!  men alltså ni fattar inte hur mkt jag har skratatt ikväll, först på träningen och sms:en med Emma, och sen Toni hahahahahahahahahahahahahahahaha alltså åhenj vilken sjuk kille jag dör !! vi sitter och sanckar om Anna-Maria på Hertsöskolan alla som hade HK med henne fattar nog HAHAHAHAHA och så snackar vi om massa haha sjukt kul, och sen fick jag veta en jätte roig grej av Calle , HAHAHAHA ALLTSÅ hjälp :o nämen de är väll normalt att sitta på sitt rum och skratta för sig själv :o ? haha ellerjag är nog ganska övertrött kanske, hahaha nä nu ska jag ta mig en varm dusch mamma säger att de ska hjälpa för mina sömnproblem, aja vi ser ju hur de går med de, i don´t belive her !

Och Tove du ville inte änns veta vem jag sitter och snackar med på msn, åhnej !!!
jag säger bara "How am I supposed to live without you" den låten och du vet !!
HAHAHAHAHAHAHAHA alltså hjälp, vad händer med den hära kvällen, sjukt :D !

Kommentarer
Postat av: pellogirl

Haha, fan vilka minnen <3 ..

2008-08-27 @ 23:09:18
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0