Everything feels så perfect when you hold me in your arms..

haha ganska rolig kväll trots allt :)
Hade svin lust att festa men alla människor är ju så sjukt tråkiga så ingen ville typ festa förutom jag och Jimmy.
haha aja insåg sen när klockan blev lite senare att de inte skulle bli någon fest. Så jag cyklade till coop för att köpa frukt eftersom jag har blivit nyttig har slutat med godis. men iallfall så skriver Jimmy klockan 10 att jag ska kommer till g-stad för att han är på någon fest där , funderade på saken medans jag cyklade, men när jag kom hem var klockan 11 och de hade slutat gå bussar in till stan :/ .. så jag ides inte fara :/ fööörlåt  Jimmy , gulligt av dig att du hade fixat sovplats och allt, haha naw :).

aja så jag låg i min säng och åt min frukt medans jag snackade med Johanna på msn. Vi både insåg hur hungrig vi var och hur jävla gott de hade varit med en  french hotdog, haha så vi tog cyklarna, på med handskar, mössa och halsduk, cyklade till statoil och köpte oss mat =D hahaha åh ni skulle sett oss jag dör !!  Tur att vi har kännt varandra så länge, annars hade man ju börjat undra vad man umgås med för cp ;D <3

Innan jag går och lägger mig i min säng så vill jag nämna att Adams mamma är så jävla gullig åh :') !


Kommentarer
Postat av: Anonym

menar du att jag är ett cp? fan va lågt ;) hahah

2008-08-10 @ 16:34:59
URL: http://tuusenbitar.blogg.se/
Postat av: Adam

Varför är min mamma gullig, vad har hon gjort? ^^

2008-08-11 @ 08:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0