I just need to say that you are cuuuutie :D

Igår så for jag och Tove och hyrde film, två skräckisar så klart :D (Y) men den första skräckfilmen som typ hette Hetcher eller nå hahahaha var den sämsta film jag någonsin sett typ, vi skrattade typ åt den för att den var helt dålig, ojoj SE DEN INTE !!! , men den andra var fan bra =D aja sov över hos hennne, vi hade de myys =D.

SKulle träffa Lena klockan 12.30 på stan idag men jag råkade missa bussen så var inne i stan 13.10 haha föööörlåt Lena (a) men jag ska faktiskt börja skärpa mig nu när skolan börjar, ska alltid komma i tid , haha :D. aja vi gick omkring lite, jag köpte en tröja och ett par leggins, HAHA tröjan Lena, de är våran lilla hemlis (A) HAHAHA åååh nej !! skämmigt!!
aja sen så var jag tvunegn fara hem för jag hade träning som gick hyffsat =)  Ikväll så ska jag bara ta de lugnt hade tänkt fara till Tove men känner mig sjukt trött, så ska nog bara ligga i min säng och chilla=). förlåt tove :/ <3 aja nä nu ska jag gå och mysa i min säng ; )
NI KAN JU ALLTID HÖRA AV ER OM NI VILL ELLER NÅ, de räcker med ett sms !

måste bara nämna att jag har väldigt ont i röven och har en bula i pannan, haha ni får ta de som ni vill :D

och innan jag går: är de någon som vill följa med til boden badet och bada på onsdag? =D alla är så tråååkiga :/ . 
aja hör av er , är sjukt suger :D !

PUSSS <3 ;)

Nämen titta vilken söt bild jag hitta ! haha :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0