Why are you trying to hold on?

ja igår så ja hahaha de finns verkligen inga ord för de eller hur Tove? de är så sjukt !! HAHA
vi fick iallafall besök vid 2 på kvällen eller nå, och ja. de slutade med att jag var sjöblöt, och tove var lite blöt
och jordig. ja alltså de finns fan inte ord om kvällen, dom drog iallafall klockan 6  på morgone. haha så sjuk kväll så de är inte sant !  och de ska alltid hända mig och Tove :o haha åh nej ! aja vi  åt och sen somnade vi efter att vi hade disskuterat kvällen och spelat tv-spel haha !  Vi vaknade  kanske vid 13.00. klädde på oss och gick till ica och köpte godis. sen gic vi  tillabak och spelade Tv spel <3  sen åt vi typ sviiiin god middag :o, efter de var vi så jävla trött så vi försökte sova men de gick inte så bra fö vi var typ övertrötta så vi skrattade typ åt exakt vad som helst haha så jävla kul :D sen spelade vi tv-spel, som ni märker är tv spel vårat nya liv !  aja sen vid kvart över 5 for jag hem för hon skulle på inventering :s.  haha och som ni också har märkt bor jag typ hos Tove, men de är inget jag klagar över för de är alltid så jävla kul, och hon är så jävla bäst <33 ! 

aja nä nu ska jag gå och DUSCHA och slå på en film :)
OCH I MORGON KOMMER NYA ONE TREE HILL AVSNITTET FAN VAD JAG LÄNGTAT JAG DÖÖR, har fan väntat sjukt länge nu ! såjag och Tove ska ladda hem de och se de :D:D:D: !!!!!!!!!!!!!!!! <3

 blöt eller vad ?
ojoj !!! :p

Fan vad jag älskar dig Tove, de är sjukt. Du får mig alltid på så jälva bra humör. Du är guld värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0