Fråga inte saker som du redan vet svaret på..

Lk igår haha ja vad ska man säga om de Lena och Maja? haha nämen de var kuul ;P MEN JÄVLIGT KALLLLLT , höll på  dööö !  
Åh jag fick en ros av Ante igår, sjukt snällt, har allltid vela ha en sån där ros och så fick jag en igår, blev typ helt glad j:'D TAAACK !!!!  och eftersom jag frös så jävla mycket så fick jag låna Tommies tröja helt gulligt , fick även en till nallebjörn av han, naaw fan vad snäll du är, sjukt  !!!! :D:D !  aja men när jag och Lena skulle gå på toa så var typ värsta pervo gubben där, usch ! :o aja nämen kvällen var väll helt ok haha ! :D. Lena sov även över här, vi var helt dööda när vi kom hem : )
aja ikväll har jag träning , och jag vill jätte jätte jätte gärna vara med på den , men får typ inte för mamma  ååh :(..
men ska nog ändå vara med :p haha . nä nu ska jag väll gå och göra nå eller nå eller nå , okej jag är rastlöööös. :o


hahaha jag i Tommies tröja
sorry Maja hade inge kort på dig :/  <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ändå kul kväll tycker jag^^

hjärta åt dig göllet!<3

2008-08-03 @ 14:58:31
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0