You are the reson..

Ojoj vilken kväll :o
jobbade ju på LK även idag, jobbade från 21.00-02.00! åh herregud, de var två killar som frågde efter mitt nr och ena killen tog min mobil och ringde till sin så han har mitt nr :o !!!!!  ofta man änns gör nått sånt? sen vare en kille som kom fram och bah:
-Visst heter du Sara Larsson?
jag bah:
- öhm hm jo?
han bah:
- Jag har dig på msn ! :D
jag bah:
öhm okej :o :s ..
hahaha hjälp :o !
aja nämen de har väll varit helt okej att stå och jobba =) träffat mycke folk, fått mycke komplimanger hahaha ååh gud ! Sen fick jag ju drinks av en kille också för att han tyckte jag var så söt haha åh !. Men de bästa av allt var nog att jag fick en nallebjörn :D TACK TOMMIE !!!!!!!! åh bblev helt glad !  :') efter jag jobbat klart for jag och mammsen på max och käkade, fan vad gott !!! :D aja nä nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink sen sova : )

oj nu höll jag ju på glömma att berätta att jag var på stan innan jag for och jobba med Lena och Maja, kul dom fick mig på andra tankar ! :) thanks girls <3 köpte underkläder, leggins och ett bar skor =)  thihi. aja nuu sängen !!! håller på fryyyyysa ihjäl, någon som villll komma och mysa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0