The thing I miss the most is waking up next to you.

Tycker lite synd om dig Adam :) haha !!

aja vaknade för ett tag sen, skönt :) ! 
idag är de ju som sagt träning, och de regnar fortfarande ORKA, fan vad less jag är att de
alltid ska vara så förbannat dåligt väder !  helvette.  aja nämen idag blir de väll att bara ta de lugnt,
ska städa upp mitt rum, för de behövs verkligen :o aja sen ska jag väll på träning i de underbara vädret, toppen (y) !

jag saknar dig Johanna, åh så fuskigt, du ligger säkert nu på stranden och solar medans du dricker en kall cola, ÅH !!!
Min mamma, min plast pappa och deras kompisar for till cypern i går, så när jag vaknade på morgon såg jag att mamma hade skickat ett sms där de stog, att dom skulle på stranden för de var KANON väder, ååh :'/


ÅÅÅÅH JAG VILLLL UTOMLANDS NUUU, INGEN FATTAR HUR MYCKET JAG VILL DEEEEE FÅR PANIK !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0