If you don´t love me why do you raise my hope

igår kunde verkligen inte sova, ovanligt? nämen seriöst nå fel är de.. jag försökte ALLT, läsa en bok, till och med en engelskbok :O , bara ligga i sängen och försöka slappna av, lyssna på musik,  försökte dricka nå varmt, räknade till och med lamm :o och Martin testade till och med att skriva en godnatt saga åt mig .. men de gick bara inte :s. aja somnade iallafall där vid 05 :s. vaknade 08.30 av mamma som sa att jag skulle till doktorn 10.50.  uuusch så skulle dom ta blodprov på mig, och dom tog så mycket blod så dom fyllde tre rör :O åh herregud sen när jag skulle ställa mig och och gå till rummet för att kolla upp mitt hjärta så blev jag så jävla yr så jag höll på svimma, fyfan vad läskigt de var, sköterskan fick typ panik ! haha. aja allt gick bra efter ett tag :)

aja efter de var på stan med Lena , hon ville få mig på bättre tankar och jag kan säga de att hon lyckades som vanligt <3  Köpte bara en tröja :)  sen åt vi på max också, haha man kan inte gå på stan utan att inte äta på max de går typ inte , ååh men nu har jag typ ångest som fan att jag åt där :s, haha aja har ju ändå match ikväll så =) . Aja efter ett tag så skulle jag kliva på bussen för att fara hem, jag la fram en 10 och busschauffören bah:
-Du har inte tänkt på att skaffa busskort, de blir billigare  : )
jag:
- nja jag går ju skola så får ju ett gratis nu när skolan börjar :)
han:
- jahaa oj jag trode du var äldre och så flirtade han ;)
Och så vinkade han åt mig när jag skulle kliva av bussen haha =) Tur att han var rätt ung ändå :D haha, annars hade de ju varit lite små äcklig :o ..

nu ska jag fara till samlingen hejdå :)


PUSSS


<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0