Who the hell is gonna believe me, I dont believe in myself

Vi vann matchen idag mot trångfors mer 4-1 fan vad härligt =)
men var dock tvungen att kliva av för jag mår inte alls bra var typ yr och allt., och nu har jag feber och känner
mig allmänt sjuk :s..  SÅ JÄVLA LESS ! jaja jag ska iallafall börja äta pencilin (stavning?) nu i 10 dagar :o 
jobbigt så kommer inte få typ träna, men ja vi ser ju hur de går med de :).  aja ikväll så häde jag ju tänkt festa ,
men eftersom jag mår som jag mår så  vet jag inte rikitgt hur jag ska göra , är sjukt sugen ! aja vi får se kankse tar en lugn kväll med Tove ist :) aja  nä nu ska jag gå och dsucha och försöka få i mig nå att äta..

LENA NU VET JAG :o
hahahaha du vet dom dära tabletterna som jag hittade i min väska dagen efter jag druckit, de var Tommie som gett mig de haha de är typ jätte bra tabletter mot huvudverk och om man mår dåligt, dom är från thailand de var därför de stog på ett annat språk. haha kul att jag typ ha trott att de har varit knark eller nå hela tiden, men Tommie sa nyss i telen att jag kan ju ta en tablett som jag fick i onsdags eftersom jag mår så dåligt nu. haha nu är de uppklarat :D


Kommentarer
Postat av: Lena

men jahaaaaa!! hahaha

2008-08-24 @ 01:05:05
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0