You act like shit !

åh seg dag, klockan är fan redan 15.30 :o hjälp vad händer med dagen, den bara rusar förbi !
ligger fan fortfarande kvar i min säng, och lena kommer om en och en halv timme och jag måste hinna städa upp lite, ta på mig kläder, FYLLLA PÅ MIN MOBIL, äta, haha ja osv ! :) kankse måste börja agera, jobbigt  :o :) ! men vafan ska man ha på sig för kläder ikväll , de är ju typ sjukt kallt, de blir nog skoteroverollen :o ! nämen fan vad less att de ska vara så sjukt dåligt väder, helvette ! :/. 

Haha tommie jag sov med nallen som jag fick av dig igår, fast sover ju alltid med gossedjur, men den fick bli en i mängden haha !  ;D, jag har redan döpt den till Arnold (y) :D haha. nämen den var söt förutom att den ser lite arg ut :s, ska nog klippa bort ögonbrynen på han :D ! aja nä nu måste jag skynda miiiig :D HA EN TREVLIG KVÄLLLL ALLIHOPA FÖR DE SKA JAG HA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0