All i want for christmas is you.

Glömde ju berätta att jag träffade även Adam på stan, sjukt länge sen jag träffade han, hm kändes konsigt typ :s.
Råkade även få med mig hans ciggpaket, haha de var som inte meningen att jag skulle ta dom , skulle skämta att ta dom och så märkte han ingenting sen när jag skulle dra så sa han ingenting så tänkte äh whatever så gick jag ;p haha. Inte för att jag har någon nytta för dom då, men aja :p.  GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN OCKSÅ din lilla tönt : ).  Aja nämen har just kommit hem typ. Ska gå och fixa klart mitt rum, sen slå på Walk to remember <3  och gråta lite, känner mig typ deppig :s.. Jag borde typ vara glad eftersom de är jul i morgon men inte de.. Hoppas de känns bättre i morgon...

Japp så här såg mitt hår ut efter blonderingen :'o !!! ojoj..

Kommentarer
Postat av: Adam

Tack bejb, miss you !





Take Cääääreh !

2008-12-26 @ 12:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0