back to hell ..

Åh har sovit gudomligt gott inatt, och var tröttare än vanligt när jag vaknade i morse så jag tänkte för mig själv att jag kan försova mig lite ! somnade om ett tag men insåg sen att de var lika att gå till skolan, så jag fixade mig och tog buseen till skolan. Där jag möttes av 5 lessa tjejer som berättar att vi inte har någon lektion och att vi egentligen börjar halv 1 :O !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  i de ögonblicket ville jag bara döda någon i våran klass, VA I HELVETTE KUNDE INGEN HA ÖPPNAT KÄFTEN OCH SÄGA DE TILL VÅRAN GRUPP !!!  fuck vad less jag blev...   Hände inte så mycket mer på skolan förutom att Lena var så depprimerad så vi andra blev oroliga att hon skule ta repet!  Sen ramlade Maja i trappen och fyfan vad jag och Hanna skrattade, kan se de än framför mig, hahahaha så grymt kul! förlåt maja (a).  Lyckan i mitt liv var då jag fick ett sms av Erica att vi inte hade någon samhälls !!! bara att vi skulle få nå papper att göra klart till på fredag, hmm...! 

aja efter skolan for jag på teori lektion. Såg massa filmer så den gick rätt så snabbt :). For hem, åt sen for jag till Tove och såg Madagaskar 2, sjukt rolig film ! :D  och nu är jag hemma och har ont i min kropp, för jag och Tove hade fight, ovanligt? ;D haha. nämen ja och nu måste jag göra nk uppgiften som ska vara inlämnad i morgon, och just nu vill jag bara lägga mig ner i min stora sköna säng och sova ! har verkligen ingen lust att göra nk skitet helvette!!!!!!!!!!!  aja har tyvärr inget val så ska gå och duscha nu sen så blire att sitta uppe typ hela natten, YESS UNDERBART !  pözziz !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0