But it´s hard to forget you..

Jag är sjukt trött :s, är fan alltid trött tycker jag !. Måste plugga men känner verkligen ingen ork, nämen är de ovanligt?  jag skjuter alltid upp skolarbeten och skit så sitter jag där en kväll och måste göra allting !, typiskt mig.. Men ska försöka bättra mig efter jul. Men de går så seeegt de är ju fortfarande sjukt länge kvar innan vi får jullov, kommer ju typ hinna bryta ihop innan skolan är över !  Hur fan ska jag klara av typ två veckor till :o ?! .ååh har verkligen ingen skolork kvar soom ni kanske märker !!!!!!!!!!!!!!!  Kan typ inte skolan börja brinna eller nå? för när de brann på hertsöskolan en gång så fick vi tidigare jullov, och ni förstår inte hur skönt de var !  Varför brinner de aldrig på örnen ? de brann fan alltid på hertsöskolan!  Ge förslag hur jag ska orka med dom två veckorna som är kvar !! 

okej de här inlägget bestog bara av klaganden, men sånt som händer var bara tvunegn få ut de !!
ORKAR INTE ÄNNS TÄNKA PÅ ATT DE ÄR SKOLA I MORGON  och inte mer med de, jag har möte med hockeyn i morgon klockan 15.00 och efter de ska jag börja jobba, fattar ni, jag ska vara i ishallen från 15.00 till typ 22 någon gång ! de gör inte saken direkt bättre.  Nä nu ska jag gå och  göra mig klar för sängen för orkar fan inte göra nå mer skolarbete, jag gör de imorgon, fast har typ itne tid i morgon? hm aja de fixar sig, typ itne.. hm okej nu pratar jag typ med mig själv men hejdå !

Kommentarer
Postat av: maja

SARA, DET ÄR SJU SKOLDAGAR KVAR TILL LOVET! DET ÄR INTE LÄNGE!!!!!

2008-12-09 @ 09:17:43
URL: http://majamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0