De är på dig jag tänker på..

Som ni läste i förra inlägget så var jag ju sjukt taggad på att färga mitt hår, så jag och mammsen for då till ICA och köpte en blonderings färg och en mörkblond, tanken med detta var då att jag skulle få mitt hår till ljusbrunt typ. Sedan skjutsade mamma mig till Tove där allting började. Hon började att stoppa in blonderings färgen, vi väntade 30 min innan vi sköljde ut de. Resultatet efter att jag har sköljt ut de och blåst håret var skrattretande, alltså ni kommer nog aldrig förstå hur fult de var , de var KNALL orange, de bara lös om mig typ ! fick panik, men paniken lugnade sig lite när jag kom på att jag ska ju som sagt färga över de hära med en annan färg. Sedan stoppade vi i andra färgen, haha var sjukt nervös!  Resultatet efter att jag sköljt ut de och låtit de torka var : ........ hahahaha ingen kommentar kan jag ju bara säga till er !  okej visst de såg bättre ut än de första reultatet men långt ifrån normalt :O !   haha aja jag och Tove orkade inte bry oss så himla mycket så vi satt oss och såg på CSI , båda somnade, skönt som fan var de, tills jag blev väckt av att Emil ringde, så då bestämde jag mig även att trulla mig hemåt innan jag skulle somna igen. När jag kom hem hade jag problem att somna, igen :o.. hm tänker för mkt :s.

aja vaknade iallafall på morgonen av min mobil som jag ställt på klockan 10. Började direkt att städa mitt rum, som ser rätt hyffsat bra ut nu, fast de är typ mkt kvar att göra ändå. Ringde till mamma och bad henne att köpa en ny hårfärg. och nu sitter jag här med den tredje hårfärgen i håret, men tredje gången gillt eller?. och SKOJA inte att mitt hår är slitet nu! ojoj. Aja nä ska skynda mig med att göra mig klart och massa ska på stan med Lenis och handla julklappar, har än så länge bara köpt två julklappar, hm lyckat Sara..!  Sen efter stan ska jag fara till Emil :)  Nä nu blev de ett långt inlägg.
hahahaha de kommer bilder på hur håret såg ut sen !  hejdå !

måste även få säga Tack Tove för att du orkade färga mitt hår  :p.  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0